سه سایت رایگان برای دسترسی آنلاین به فیلم‌های دروس دانشگاهی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1547
نویسنده : reza shahrezaiie

سه سایت رایگان برای دسترسی آنلاین به فیلم‌های دروس دانشگاهی

دانشگاه‌های زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که امکان دسترسی رایگان آنلاین به دروس خود (در قالب منابع صوتی، تصویری و متنی) را فراهم کرده‌اند که پیشتر در همین وبلاگ در مطلبی که بسیار مورد توجه خوانندگان قرار گرفت .ادامه دارد……

اگر شما هم مثل من حوصله‌ی کاوش در تک‌تک این دانشگاه‌ها و یافتن دروس مورد نیاز خود را ندارید، پیشنهاد می‌کنم از سه سایت زیر برای یافتن دروس دانشگاهی مورد علاقه‌ خود (در قالب‌های صوتی، تصویری و متنی) در دانشگاه‌های سرتاسر جهان استفاده کنید:

۱- Academic Earth:

این سایت دارای ظاهری زیبا و مناسب بوده و غالباً مواد درسی بسیار خوبی را از دانشگاه‌های بزرگ جهان ارائه می‌دهد. حتی می‌توانید تمامی مواد درسی مربوط به یک ترم کامل از یک دانشگاه معتبر را هم در آن بیابید. با استفاده از این سایت می‌توانید بطور مجازی در همه دانشگاه‌های بزرگ جهان به دانش‌اندوزی بپردازید. شاید تنها چیزی که از یک دانشگاه واقعی کمتر دارد، این است که مدرکی به شما نمی‌دهد.
این سایت، فیلم‌های ارائه دروس از دانشگاه‌های سطح بالایی مثل برکلی، کلمبیا، هاروارد، MIT، مریلند، استنفورد، میشیگان، NYU، اکسفورد، پرینستون، UCLA، Yale و … را یکجا و با طبقه‌بندی‌های مختلف از قبیل طبقه‌بندی موضوعی، دانشگاهی، طبقه‌بندی بر اساس اساتید و غیره، به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. ضمناً قابلیت جستجو نیز وجود دارد.

۲- DegreeDirectory:

هدف این سایت گردآوری دروس مختلفی است که در دانشگاه‌ها ارائه می‌شود. فقط کافی است که موضوع یا دانشگاه مورد علاقه خود را در این سایت جستجو کنید تا دانشگاه‌هایی عالی از نقاط مختلف جهان که دروس مربوطه را ارائه می‌دهند در اختیار شما قرار داده شود.

۳- LectureFox:




Get Your Own Scroller
Glitter Graphics, Glitter Pics

:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: